Kniha návštěv

Datum: 20.11.2018

Vložil: Ok

Titulek: Veřejne zasedani

Přátelé Blíží se zastupitelstvo veřejné zasedání tam je potřeba aby nás bylo hafo A hlavně se ptát ptát ptát na všecko podpořit tu naši šestici a ptát se těch samozvancu

Odpovědět

—————

Datum: 19.11.2018

Vložil: Jiří Svoboda

Titulek: chlapecká škola

V příspěvku níže jsem zmíněn jako soused, který by mohl být aktivnější upozorňovatel. Ptám se, co Vy víte o mých aktivitách? Až budu mít chvilku, přidám podrobný příspěvek na toto téma. Pokud se nebojíte prozrazení Vaší identity, zastavte se v likérnictví, nebo v galerii, rád Vám vše popíši. Tato nabídka platí pro všechny, kdo mají zájem. Schůzka je možná kdykoliv po tel. domluvě, můj tel. 724156731
Jiří Svoboda (Bylo by dobré se podepisovat jmény. Nebo se něčeho bojíte?)

Odpovědět

—————

Datum: 19.11.2018

Vložil: Jeli.to

Titulek: Re: chlapecká škola

Za budoucí text díky, docela se těším.

Určitě nemám detailně zmapovány Vaše aktivity, pane Svobodo a nehodlám to nijak dohánět :-). Ujistim Vás jen v tom, že směrem k Vaší osobě nebylo míněno nikterak jízlivě a sám si nedovedu představit co obnáší sousedstvi s takovým pomníkem. K poslední části jen letmo, vážně nebojím, ale zde to tak nechávám. Věřím ovšem ve i Vaší informovanost.

Odpovědět

—————

Datum: 19.11.2018

Vložil: Ivana Svobodová

Titulek: Re: chlapecká škola

Jsem pro se podepisovat jmény. Ale to asi není průchodné. Většina lidí si zanadává anonymně, pod podpisem by to asi nedělali - a navíc bude tam napsáno opravdu vlastní jméno? To by musela být nějaká registrace a to je asi zbytečně pro tento druh stránek komplikované. Co to jméno vyrušit úplně? Zbavilo by se osočování ze zneužívání nicků.

Odpovědět

—————

Datum: 19.11.2018

Vložil: Jeli.to

Titulek: Re: Re: chlapecká škola

Někdy se stane, že i podepsaná a adresovaná pošta se v zájmu “morálnosti” zneužije. To je horší.

Odpovědět

—————

Datum: 19.11.2018

Vložil: ---

Titulek: Bašta

Ona je bašta na prodej?

Odpovědět

—————

Datum: 19.11.2018

Vložil: Kouřimák

Titulek: Re: Bašta

Ano, za 12 500 000 Kč. Inzerát na Sreality.

Odpovědět

—————

Datum: 19.11.2018

Vložil: Jeli.to

Titulek: Re: Bašta

Ano, skandál na pokračování. Přesto se ùčastníci trapnosti znovu vedrali na Radnici.

Vypadá to alespoň, že kolem Santiniho to po odstranění křovisk a thují bude nějak fungovat. Po vybudování chodníku a celkové opravě se srdíčko ohřeje. Teď už jen někdy zpřístupnit -vdechnou život a osadit náležitě hrdé infotabule.

Napadá mne ještě , že když tedy Radnice dává v KZ poněkolikráté důraz na historizující stavbu s odkazem na architekturu, bude také patřičně aktivně reagovat na další z nehezkostí.
Např. při opravách chodníků nám ze země vylézají cihlově zbarvené KG pvc monstra napojujicí dešťové svody. To je ve shodě s historickým odkazem města?? Vím, že je praktické, ale až příliš jednoduché a ošklivé. Byla přeci shoda a již se tak i realizovalo, na ukončení vpustí do černé gule. A malá připomínka, je nutné ji čas od času vybrat, jinak nám voda teče po chodnících a máčí zbytečně stavby, Jirko.

Odpovědět

—————

Datum: 19.11.2018

Vložil: Kouřimák

Titulek: Re: Re: Bašta

Byly prováděny poměrně hluboké výkopy. Věděli o tomto památkáři???

Odpovědět

—————

Datum: 19.11.2018

Vložil: Jeli.to

Titulek: Re: Re: Re: Bašta

Tady se jich zastanu.
Při chodníku bych to nehrotil. Stačí ten překopnutý kabel. Možná , když byli tak hluboko mohli řešit drén kolem stavby a zasakovací jímku pod chodník, ale tak bych to dělal já. Někomu může stačit, že u paty nemovitosti nebudou cca 2 roky mapy a za 6 let oprava?

Odpovědět

—————

Datum: 18.11.2018

Vložil: KaS

Titulek: Lež-ustavující zastupitelstvo

Už to tu někdo psal, ale opět čihákové nekonečné lži jsou pravdou.
Ze zápisu-1) Schválení programu Předsedající seznámila přítomné s návrhem programu v souladu s informací zveřejněnou na úřední desce. Paní Ing. Vendula Dvořáková navrhla jako doplňující bod programu volbu kontrolního a finančního výboru. Před hlasováním dala předsedající možnost vyjádřit se přítomným občanům.
Vůbec se čiháková nikoho neptala zda se chce vyjádřit!!!! Je to napsáná LEŽ a její vizitka.
A to se pod toto podepsali ověřovatelé zápisu uplakánek borový a magnát čepelák, tak že Vám také lhali. SEBRANKA

Odpovědět

—————

Datum: 18.11.2018

Vložil: Jeli.to

Titulek: Re: Lež-ustavující zastupitelstvo

Zdálo by se, taková drobnost, že. Jsem rád, že vidíte.
Bylo zvykem na zastupitelstvo flákat docházku, to budou muset změnit, už proto je přítomnost 6ti "nováčků" užitečná. Uvidíme jak se s tím někteří rádoby zastupitelé, co jsou křovím do počtu, vyrovnají. Bylo i zvykem udělat fajfku při zasedání, nic nerozvíjet a mazat domů. To se také začne měnit. Kultivace je nutná. No a těch procesních chyb se v zápisech vyskytuje dlouhodobě povícero, včetně už jen slušnosti je včas zveřejňovat. Pracuje se i s časem vyvěšení zápisu podobně jako nedodržování uzavírky podání v KZ. Je toho tak moc, že nevím odkud nováčci začnou.

Odpovědět

—————

Datum: 18.11.2018

Vložil: turista

Titulek: výlet - zklamání

Se skupinou jsme navštívili vaše město. Dovoluji si říci, že máme slušně procestovanou republiku, ale takhle mrtvé a zanedbané město jsme ještě neviděli. Nespočet památek a zajímavých míst, ale vše bez života, plané a mrtvé. Muzem i infocentrum zavřené, obchody zavřené, nebo opuštěné. Zde, na fóru Kouřimák, je hodně příspěvků od kouřimáků, občanů, sousedů a patriotů... Nepochopitelné, všichni jste mrtví? Nebo vaše město postihl mor?

Odpovědět

—————

Datum: 18.11.2018

Vložil: LM

Titulek: Re: výlet - zklamání

Mor, a to už velmi dávno. Jmenuje se Zu-Či a je to psychopat, obklopený neschopnými zato vlastnim prospechem posedlymi a všeho schopnými
individui. Kouřim pomalu ale jistě umírá.

Odpovědět

—————

Datum: 18.11.2018

Vložil: turista

Titulek: Re: Re: výlet - zklamání

říkali jsme si zda bude reakce, a je. Vaše město neumírá, chcíplo. Hotel za koostelem je toho důkazem. Taková budova musí chátrat již desítky let a na střeše je obrostlá stromy, to mají málokde. V centru u kamenného kostela je to vizitka vašeho města. Toto přece nemůže radnice nijak obhájit, nebo ano?

Odpovědět

—————

Datum: 18.11.2018

Vložil: LM

Titulek: Re: Re: Re: výlet - zklamání

Tady je to po celá desetiletí tak, že kdokoliv na cokoliv upozorní, je okamžitě označen za lháře a předmětem osobního útoku. Kritika je zaměňovana za pomluvu, přičemž předmět kritiky je obhajován, bagatelizovan nebo tzv.
schozen ze stolu. Demagogii se u nás daří, protože ti u vesla mají co tajit a bojí se o svá koryta
Tady pomůže jen defenestrace

Odpovědět

—————

Datum: 18.11.2018

Vložil: ba

Titulek: Re: Re: Re: výlet - zklamání

To není hotel, ale bývalá škola, ale bohužel v soukromém vlastnictví.

Odpovědět

—————

Datum: 18.11.2018

Vložil: daj

Titulek: Re: Re: Re: Re: výlet - zklamání

To je jedno, co to je nebo kdysi bylo. Na začátku bylo vlastníkem město! A ten soukromý vlastník? Kolikátý už, desátý, patnáctý?
Hlavně že se paní nejvyšší na to už 16 let ze své kanceláře dívá! Hanba by jí měla fackovat. Ale furt se bude vymlouvat a dělat, že já nic, já muzikant.
Kdyby jí o něco opravdu šlo, tak by už s tím dávno taky něco udělala. Kdo taky jiný, že. Do všeho se cpe, všemu rozumí, o všem chce rozhodovat bez ohledu na námitky druhých, ale v takovýchto případech, kdy o něco opravdu jde, je jakoby hluchá a slepá.
Ostatně, těch pomníků je za ní mnohem, mnohem víc. A z těch, kteří ji v tom ještě podporují, se mi dělá špatně. Fuj. Je to hnus.

Odpovědět

—————

Datum: 18.11.2018

Vložil: Rodačka

Titulek: Re: Re: Re: Re: výlet - zklamání

Na každé vesnici i malém městě si takovou krásnou budovu považovali. Bohužel normalizační komunisté Kouřimi nechtěli, aby děti chodíly do
Y školy blízko kostela! Postavili paskvil na bývalém pozemku a takhle to dopadlo. Aspoň měl pan radní Ježík práci.! Jinak by šel drátovat hrnce!!!

Odpovědět

—————

Datum: 18.11.2018

Vložil: Jeli.to

Titulek: Re: Re: Re: Re: výlet - zklamání

Z téhle Vaší věty by mohlo plynout, že je to věc soukromého majitele a finito.

Není to tak.
Bývalá chlapecká škola prošla několikerou dražbou, pokaždé bez účasti města. Nezájem města o stav, strach převzít problém do otěží a utopistická vize, že vše vyřeší soukromý sektor a dlouhověké starostování jedné nekompetentní osoby udělalo své. Snad už je nad slunce jasné, že soukromý sektor to nevyřeší. I kdyby se objevilo sto spekulativních vlastníků s jasně nalajnovanou budoucností pro objekt. Je marný už jen z hlediska dopravní obsluhy.

Při poslední dražbě mohlo město konečně problém řešit v cca hodnotě 600tis. Co s tím ? Prý danajský dar. Budova by musela projít dramatickou rekonstrukcí s pofidérním dalším využitím, myslím si a tak by se jistě našel statický posudek, že je budova nebezpečnou a to de mého pro stržený vnitřek je. Následovala by diskuze o snesení budovy a nebo nabídka NPÚ, respektive účast města na masivním dotačním titulu, ale to je při nezměněné sestavě snad ještě větší utopie.
Z hlediska nákladů je budova ztracena a je výzvou už jen pro veřejnou instituci či samosprávu ( ministerstvo se nám sem asi stěhovat nebude - leda tak sekretariát KSČ ).

Zpět, budova je sice působivý monument, ale pokaždé, když se u ní vyskytnu, tak mi naskočí kacířská myšlenka jak skvělá by byla proluka po ní. Jaký očistný efekt by měla proluka pro kostel a náměstí. Jak hezké by bylo navázání námětí do prostor parku. Bohužel i toto se prospalo, byť se tu na to rovněž upozorňovalo. Nemohu si pomoci, ale jsou oblasti ve správě města, kde nekompetence předmětné je ne na škodu, ale k tíži pro několik generací. Kde je co měsíc vystavovaná fakturace majiteli nemovitosti za zábor veřejného prostranství ? Budeme čekat na nějaký malér? Děravá střecha, stržené trámové stropy, bůh ví v jakém stavu je sklep a základy ( chodby ) - no a k tomu obrovská masa materiálu s velkým převýšením....nemusím být znalec, abych tušil kam to spěje. Fakt bych v těchto místech byl opatrný na zbytečný pohyb a už vůbec bych nechtěl být sousedem. I ten by mohl být aktivnějším, upozorňovatelem.
Škoda, že nejsme větší....uplatnění a finance by se možná hledali lépe.

Odpovědět

—————

Datum: 18.11.2018

Vložil: .

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: výlet - zklamání

A to nám tuhle budovu "zabezpečil" neumětel ježik za tučný peníz z našich daní.

Odpovědět

—————

Datum: 19.11.2018

Vložil: daj

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: výlet - zklamání

Zabezpečil? Ale kdy, nejsou to ani 4 roky. Přesně v době, kdy už jako zastupitel jakoby náhodou náhle získal zakázku od města, i když vlastníkem budovy město už dávno nebylo. Akce pro akci. Jen tak, aby se jako neřeklo, prostě jen tak, na oko. Město se jako postaralo, udělalo si čárku, jako že mu to není jedno jak to s bývalou chlapeckou vypadá, pan Ježík dostal penízky. Jak to ale zabezpečil, to nikdo nikdy nezkontroloval a hlavu na to dám, že o tom neexistuje ani žádný protokol.
A samozřejmě teď a hlavně před volbami, další anonymní určitě takyzastupitel tady na Kouřimáku vykřikuje a roztrubuje, jak se ten či onen zasloužil či nezasloužil o rozvoj Kouřimi, zato kdo, co, proč a hlavně kolik ty práce pro město a komu přinesly, o tom se už nezmiňuje ani náhodou.
Je to všechno už celé roky jen velké divadlo, i když herci ani těm dříve potulným, po kotníky nesahají. Prostě odporná a všehoschopná sebranka.

Odpovědět

—————

Datum: 19.11.2018

Vložil: Jiří Svoboda

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: výlet - zklamání

Jsem zde zmíněn jako soused, který by mohl být aktivnější upozorňovatel. Co Vy víte o mých aktivitách? Až budu mít chvilku, přidám příspěvek na toto téma. Pokud se nebojíte prozrazení Vaší identity, zastavte se v likérnictví, nebo v galerii, rád Vám vše popíši. Tato nabídka platí pro všechny, kdo mají zájem. Schůzka je možná kdykoliv po tel. domluvě, můj tel. 724156731
Jiří Svoboda (Bylo by dobré se podepisovat jmény. Nebo se něčeho bojíte?).

Odpovědět

—————

Datum: 18.11.2018

Vložil: Ok

Titulek: Re: Re: výlet - zklamání

Vladne tu čarodějnice tak město umírá a volí ti co umírají taky

Odpovědět

—————

Datum: 17.11.2018

Vložil: Kouřimák

Titulek: Kouřim

Brzy se stmívá a později rozednívá. Pod rouškou tmy, kouřimští káleči (pejskaři), vykonávají svá líbezná díla. Psí hovna všude a vše nechutně obechcané.
Večerní procházka naším městem je jistá otrava karcinogenním kouřem, tupí kouřimští spalovači plastů a veškerého odpadu, mají ve svých slujích pěkně teploučko.
Nikdo nikde nic nenamítá, neřeší, v Kouřimi je toto standard.

Odpovědět

—————

Datum: 17.11.2018

Vložil: Ok

Titulek: Re: Kouřim

Nikdo nesleduje a nevymaha nepostihuje
kouřim je jak divoký zapad

Odpovědět

—————

Datum: 17.11.2018

Vložil: Jaja

Titulek: Re: Re: Kouřim

Zeptejte se Borového nebo Maršálka. Jaké vyhlášky, to pak bude udávat soused souseda.( Jakoby se v Kouřimi neudávalo,že?)Ale přestupky provádějí moji voliči, tak bacha!!!!!

Odpovědět

—————

Datum: 17.11.2018

Vložil: Nestranný

Titulek: Re: Kouřim

Tak dejte podnět na řešení a nevylévejte si srdce anonymně zde.

Odpovědět

—————

Datum: 17.11.2018

Vložil: Kouřimák

Titulek: Re: Re: Kouřim

Jste zdejší? Takový podnět se nikdy přes filtr paní starostky nikam nedostane. Podobných podnětů bylo několik a výsledek? Proto píši zde. A proč se nepodepíšete vy? Kouřim je nemocná a lidé odsuzující kritiku, jako vy, jsou nemocní též.

Odpovědět

—————

Datum: 17.11.2018

Vložil: Nestranný

Titulek: Re: Re: Re: Kouřim

Vy se také nepodpisujete, tak mě nekritizujte.

Odpovědět

—————


Přidat nový příspěvek